17 Ekim 2020 Cumartesi

T-38 TM TALON PM MODEL KİT 1/72

 

Merhabalar;

Bu sefer İzmir de konuşlu eğitim filomuza ait bir uçağın maketini paylaşıyorum sizlerle.

T-38 Talon uçağımız ARI Filo olarak yapıldı.

PM Model in 1/72 ölçekli kiti kullanıldı.Kutu daki hali ile yaparsanız deneysel olarak yapılmış boyama şekli ile yapılabiliyor.

Ben yine sınırları taşıp şu anda mevcutta kullanıldığı gibi boyadım bu yüzden kuyruk decali ve gövdedeki şekli kendim bastım.

Konar halde yaptığım için pist ve filo peç i tasarlayıp güzel bir sergileme standı da yaptım.

Maket F-5 kitinin kalıbı olduğu için kuyruk dikmesi paraşüt kutusu çıkarıldı hava alıkları t-38 deki haline getirildi.Modernize olduğu için ilave antenlerimizi de koyduk.Ön iniş takımı orjinaldeki yerine konuldu.İniş takımı kapakları yoğurt kabından kesildi ince gözükmesi için.

Sonuç fotoğraflardaki gibi umarım beğenirsiniz.




























Hiç yorum yok: