14 Şubat 2021 Pazar

1/48 F-16D Ntm 2015 Kaplan Filo İtaleri kit

 


1/48 F-16D Ntm 2015 Kaplan Filo İtaleri kit

         Blogumda yayınlamayı yayınlamayı unuttuğum maketlerimden birini daha paylasayim dedim.

          Kit İtalerinin 1/48 F-16D kiti kity hawk kiti ile aynı kalıpta biraz daha kalitesiz sanki ama aynı kalıp.

Yaliz ilginçtir ki kityhawk kitinden daha uyumlu bir kit .

Ntm 2015 deki Kaplan filo ya bağlı f-16 d nin maketini yaptık .1/72 sini de aynı zamanda bitirdik kardeş oldular.

        Maketi yaparken zemin olarak beyaz boya kullanıldı sadece ve gri burun ve nozul ayrıca boyandı.Bu uçaktaki desenlerin hepsi decaldir ve decali kendim bastım hazır bir çizim de olmadığı için fotoğraf larini internetten araştırdım ve Photoshop da hazırladım olceklendirdim.

         Hepinize mutlu huzurlu sağlıklı günler dilerim.  


















































Hiç yorum yok: