9 Şubat 2021 Salı

Revell 1/72 Solotürk

 

Solo Türk Revell 1/72 


Bir maketimiz daha nihayete erdi Revell in 1/72 SoloTürk kiti ni yaptım bu sefer .


Bu zamana kadar 20 den fazla yaptım herhalde belki de 30 ama her seferinde ilk heyecanı duyuyorum bu maketi yapar ken seviyorum bu uçağı ne diyeyim.


Revell in kiti güzel bazı eksikleri yok değil tabiki mesela kuyruk paraşüt yuvası bizim uçaktan farklı el yordamı ilave yaparak düzeltiyorum burayı .Bir şey daha var Revell pek umursamaz ama on çizgiler deki gri tonlama hepten bozulmuş yeni baskılarda orada verdikleri renk ile decaldeki renk çok uyumsuz ve geciş net değil bidaha ki sefere kendim boyoyacagim burayı boya olarak sette verdikleri akrilik boyaları kullandım gold gayet basariliymis ben elimdeki anamel boyayı kullaniyordum hep buda gayet basarili sonuç veriyor.

Herkese mutlu sağlık dolu yeni bir hafta diliyorum bu hafta bitti geçti görüşmek üzere.










































Hiç yorum yok: