18 Mayıs 2022 Çarşamba

Bell AH-1W Super Cobra Turkish Navy


 Bell Ah-1W Super Cobra Türk Deniz Kuvvetleri

Firma :Italeri
Ölçek:1/72
Merhabalar herkese.Sepetimize bir maket daha koyduk gerçi buzamana kadar yaptıklarımız bir küfe olmuştur herhalde.
Bu sefer yaptığım maket Deniz Kuvvetlerimiz de yeni envantere giren Süper Kobra helikopteri. Gerçi bu helikopterler Kara kuvvetlerimizde terörle mücadelede kullanılıyordu zaten ama Anadolu LHD gibi gemilerimizde konuşlana bileceği için donanma versiyonları alınmış gemilerimiz bitene kadar Kara Kuvvetlerimizde kullanılmış.
Helikopterlerimizin donanmaya yeni verilmiş olması henüz çok fazla görüntü arşivlerimiz de az yeri olduğu için elde olan birkaç fotoğraflları ve mevcut kullanılan diğer tip helikopterleri baz alarak böyle bir çalışmayı yaptım umarım fazla hata olmamıştır elimden ğeldiğince en uygun halini yaptım.
Kit Italeri 1/72 dışa detaylı normalde kitteki versiyonda egzos çıkışları dikey ben bizdeki versiyona çevirmek için yatay hale çevirdim.Kitte olmayan flare lançerleri ve uyarı sistemlerini ekledim mümkün olduğu kadar en son haline getirdim.
Yarın 19 Mayıs ATATÜRK 'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun .
Yarının büyükleri Gençlerimiz ATA' sını unutmasın dileklerimle hepinize mutlu huzurlu günler yeni projelerde görüşmek üzere.
Unutmadan bu maketi yaparken videosu nu da çektim Youtube kanalımız EBRUKAPLANFARKIYLA da program olarak yayınlanıyor seri halde destek ve aboneliklerinizi beklerim yeni maketler videolar gelecek.
Hoşçakalın....




























Hiç yorum yok: