17 Temmuz 2023 Pazartesi

LEOPARD 2A4- TURKISH ARMED FORCES 1/200 3D PRINT

 

Merhabalar yeni bir maket paketini bitirmenin hafifliğini yaşıyorum.
3d baskı olarak yapılmış Leopar 2a4 tanklarımızı Suriye operasyonlarında kullanıldığı gibi yapmaya çalıştım.
Ölçek 1/200 baskı resin 3d baskıdır.
Kimin baskı aldığını bilmiyorum bana böyle geldi konu hakkında bilgi veremeyeceğim oyüzden.Bskı kaynaklı bazı kusurlar katman çizgileri olsada bu ölçekte çalışmak çok zor ve kalite olarak ta bundan iyisi şamda kayısı bence .Daha kaliteli baskı alına bilirmi o benim uzmanlık alanım olmadığı için yorum yapmıyorum.

Ben boyama işini yaptım bayrakları decal kagıdına basıp uyguladım yaklasık 1.5mm bayraklar gözlerim enfaktüs geçirdi yaparken velhasıl ortaya bu minnak tanklarımız çıktı.

Herkese mutlu huzurlu günler dilerim..





























Hiç yorum yok: