2 Ekim 2023 Pazartesi

Lockheed F-35C Lightining II 1/200 custom diecast

 

 Lockheed F-35C Lightining II 1/200 custom diecast

Artık hayallerimizi süsleyen tu kaka kötü uçak F-35 1/200 herpa modeli donör olarak kullandık.

Milliyet işaretlerini değistirdik pek fazla oynamadık.
 
Decalleri kendim ürettim ve 1/200 e göre ölçeklendirdim.Decal kağıdına bir copy centerda çıktı aldım .Genelde herkes bu decali nasıl yapıyorsunuz diye soruyor decal kağıları hobby sitelerinde ve fotoğrafçılık ve baskı malzemeleri satan sitelerde var.Önceden malum çinli alışveriş sitesinden alıyordum ederi kadar vergi istedikleri için artık yurt içi pazardan alıyorum.Geçen bant alayım dedim hobby için kargosu bedava ve uygundu siteye ödediğim para kadar da vergi dairesi para kesiyor artık satılmayacak yur dışından ürün deyin de bizde bilelim bu nedir ya.Zaten dolara endeksli fiyatlar artıyor yetmedi birde devlete alıyoruz aynı malzemeyi.
 
Neyse ahlar vahlar da çeksek başa gelen mecburen çekiliyor modelide olsa bir Türk F-35 i yakından gördük zaten sadece maketini görürüz hayaller Paris.  

Herkese mutlu huzurlu akşamlar.
 


















 

Hiç yorum yok: